Інтернет-магазин «ТіД»
Де розташований офіс інтернет-магазину?
Офіс інтернет-магазину «ТіД» розташований за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 47. Також розмістити замовлення в інтернет магазині ви можете у будь-якому роздрібному магазині «ТіД».
Як оформити замовлення?
Оформити замовлення ви можете:
- В online режимі на нашому сайті цілодобово https://tid.ua/ ;
- У телефонному режимі за номером +38(067) 775 97 94;
- У пунктах видачі «ТіД»;
Оплата в інтернет-магазині «ТіД»
Оплата за товар здійснюється у якій валюті?
Оплата за товар, придбаний в інтернет-магазині «ТіД», здійснюється тільки в національній валюті України - гривні.
Чи можливе придбання товару за безготівковим розрахунком? Пакет документів, що надаються?
Придбання товару в інтернет-магазині «ТіД» за безготівковим розрахунком можливе. Пакет документів, що подаються, залежить від форми реєстрації підприємства: оригінал рахунку, видаткова накладна, копія свідоцтва про державну реєстрацію, копія свідоцтва про сплату єдиного податку та ПДВ, податкова накладна.
Також ми приймаємо оплату за безготівковим розрахунком у нерезидентів в іноземній валюті (USD, EUR.)
Чи можна сплатити товар банківською карткою? Чи є у вас термінал?
Весь товар, що купується у нас, можна сплатити банківськими картками шляхом проведення розрахунку за терміналами в пунктах видачі «ТіД» при виборі відповідного способу оплати при розміщенні замовлення на http://tid.ua/.
Доставка в інтернет-магазині «ТіД»
Чи можна забрати куплений товар самостійно, без доставки?
Будь-який товар можна отримати у зручному для Вас пункті видачі«ТіД».
Чи здійснюється доставка товару, що реалізується інтернет-магазином «ТіД» до інших міст України?
Так, за допомогою кур'єрської служби «Нова пошта». Доставка замовлень здійснюється по 100% передоплаті замовленого товару, в зручне для відділення служби «Нова пошта» за рахунок Покупця. Ми готові розглянути доставку замовлень та інших послуг в залежності від побажань Покупця.
Що робити покупцю у разі виявлення зовнішнього дефекту товару під час його огляду у відділенні кур'єрської служби?
- 1 крок - співробітник кур'єрської служби зобов'язаний у присутності покупця скласти Акт претензії, в якому детально вказується знайдений дефект;
- 2 крок – Акт обов'язково підписується двома сторонами (покупцем та співробітником КС);
- 3 крок – вартість доставки та вартість товару не оплачуються Покупцем;
- 4 крок – співробітниками «ТіД» проводиться заміна товару та його доставка у найкоротші терміни.
Сервіс та гарантія
Чи існує гарантія на товар, придбаний у ІМ «ТіД»?
На весь товар, що реалізується ІМ «ТіД», існує гарантія продавця та виробника.
Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про ЗПС» покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцю разом із проданим товаром.
Відповідно до ст.8 ЗУ «Про ЗПП» покупець має право, у разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених при необхідності укладанням експертизи, вимагати: розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника) товар.
Чим відрізняється офіційна гарантія від гарантії інтернет-магазину «ТіД»?
З офіційною гарантією Ви можете звернутися до будь-якого сервісу центру Виробника, з гарантією від нашого інтернет-магазину – тільки до сервісного центру «ТіД».
На які товари надається гарантія?
- Гарантійні зобов'язання надаються на всі групи товарів.
- Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
- Підтвердженням гарантійних зобов'язань є:
- Гарантійний талон виробника;
- Гарантійний талон інтернет-магазину;
- Чек покупки;
В каких случаях гарантия не предоставляется?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у таких випадках:
- Порушено збереження гарантійних пломб;
- Є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- Було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
- Неправильно заповнений гарантійний талон; серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
У яких випадках гарантія не надається?
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
Куди звертатись за проведенням гарантійного обслуговування?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками (АСЦ). Повний список сервісних центрів наведено в Гарантійному талоні виробника.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються: модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару. Пакет документів при здачі товару до АСЦ: гарантійний талон виробника, чек покупки.
Також з питань гарантії Ви завжди можете звернутися до нашого сервісного центру «ТіД», що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська,47.
Пакет документів при здачі товару в АСЦ: гарантійний талон інтернет-магазину «ТіД», гарантійний талон виробника, чек покупки. Будь ласка, зберігайте вказані вище документи.
Товар, придбаний в інтернет-магазині «ТіД», який не підлягає обміну, повертається:
Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. №172 «Непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір; апарати для голення; помазки для голення; розчіски, гребінці та щітки масажні; аудіо-, відеокассети, диски для лазерних систем зчитування із записом».
Що робити, якщо втрачено гарантійний талон виробника?
Вам необхідно звернутись за номером телефону гарячої лінії виробника товару. Номери телефонів АСЦ виробників Ви можете запросити до нашого сервісного центру за телефонним номером - (0482) 356-000.
Як дізнатися, чи не закінчився термін гарантії товару?
У гарантійному талоні продавця вказано дату покупки та період гарантії.