Обмін та повернення

Акуратно запакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).
Заповнити заяву про повернення товару належної якості, макет можна завантажити. Тут


Прикласти копію касового чека, вказати спосіб повернення коштів (поштовий переказ або перерахуванням на банківський рахунок із зазначенням реквізитів, видача готівки при купівлі у роздрібному магазині).
Надіслати посилку Новою поштою, принести товар у роздрібний магазин «ТіД».
Після відправки посилки, сповістіть нас, будь ласка, про це, написавши лист на електронну пошту [email protected]

Підстави для повернення та обміну товарів

Обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, здійснюється при дотриманні наступних умов (ст.9 закону ЗПС):

  • Наявність чека (витратної накладної) про придбання товару;
  • Товар не використовувався та не має слідів експлуатації*;
  • Збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих, збережено споживчі якості товару, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
  • Наявність оригінальної, цілісної** упаковки товару та його комплектуючих;
  • Збережено повну комплектацію товару, передбачену Виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідну документацію, гарантійний талон, програмне забезпечення тощо.

На підставі правильно заповненої заяви про повернення товару Покупець має право:

  • Обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний;
  • Придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості;
  • Повернути гроші у розмірі вартості товару, що повертається, у зв'язку з тим, що обмін придбаного товару на аналогічний товар не можливий через відсутність аналогічного товару;

*Сліди експлуатації – будь-які зміни у товарі, що свідчать про його використання за призначенням: для кухонної техніки та техніки для дому – сліди приготування чи зберігання їжі, сліди миючих засобів, забруднення; для товарів, що потребують встановлення, – сліди установки; для цифрової техніки – встановлене або активоване програмне забезпечення, налаштування користувача, файли користувача і т.д.

**Порушення цілісності упаковки – це часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки (транспортувальні плівки/поліетиленова обгортка тощо) або їх сильне пошкодження, що не відновлюється.


Обмін або повернення товару неналежної якості в період гарантійного строку здійснюється за дотриманням наступних умов (ст.8 закону ЗПС):

При наданні

  • Документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткова накладна);
  • Акта (довідки) Авторизованого Сервісного Центру Виробника чи квитанції сервісного центру ТіД про неремонтопридатність (наявність істотного недоліку);
  • Правильно оформленого оригіналу гарантійного талону на товар;
  • Повна комплектація товару згідно з інструкцією виробника;

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: 1) Пропорційного зменшення ціни; 2) Безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін; 3) Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених у разі потреби висновком експертизи, споживач, у порядку та в строки, встановлені законодавством та на підставі обов'язкових для сторін правил або договору, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:

1) Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) Вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі виникнення необхідності у перевірці якості – протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний термін з моменту подання відповідної заяви.

Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару у встановлений термін неможливо, споживач має право на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами описаними вище. протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін у інший строк.