Обмін та повернення

1 Акуратно запакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).

2 Заповнити заяву про повернення товару належної якості, макет можна завантажити. Тут


3 Прикласти копію касового чека, вказати спосіб повернення коштів (поштовий переказ або перерахуванням на банківський рахунок із зазначенням реквізитів, видача готівки при купівлі у роздрібному магазині).

 4   Надіслати посилку Новою поштою, принести товар у роздрібний магазин «ТіД».


5 Після відправки посилки, сповістіть нас, будь ласка, про це, написавши лист на електронну пошту [email protected]

Підстави для повернення та обміну товарів

Обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня купівлі, здійснюється при дотриманні наступних умов (ст.9 закону ЗПС):

  • Наявність чека (витратної накладної) про придбання товару;
  • Товар не використовувався та не має слідів експлуатації*;
  • Збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих, збережено споживчі якості товару, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
  • Наявність оригінальної, цілісної** упаковки товару та його комплектуючих;
  • Збережено повну комплектацію товару, передбачену Виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідну документацію, гарантійний талон, програмне забезпечення тощо.

На підставі правильно заповненої заяви про повернення товару Покупець має право:

  • Обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний;
  • Придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості;
  • Повернути гроші у розмірі вартості товару, що повертається, у зв'язку з тим, що обмін придбаного товару на аналогічний товар не можливий через відсутність аналогічного товару;

*Сліди експлуатації – будь-які зміни у товарі, що свідчать про його використання за призначенням: для кухонної техніки та техніки для дому – сліди приготування чи зберігання їжі, сліди миючих засобів, забруднення; для товарів, що потребують встановлення, – сліди установки; для цифрової техніки – встановлене або активоване програмне забезпечення, налаштування користувача, файли користувача і т.д.

**Порушення цілісності упаковки – це часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки (транспортувальні плівки/поліетиленова обгортка тощо) або їх сильне пошкодження, що не відновлюється.



Обмін або повернення товару неналежної якості в період гарантійного строку здійснюється за дотриманням наступних умов (ст.8 закону ЗПС):

При наданні

  • Документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткова накладна);
  • Акта (довідки) Авторизованого Сервісного Центру Виробника чи квитанції сервісного центру ТіД про неремонтопридатність (наявність істотного недоліку);
  • Правильно оформленого оригіналу гарантійного талону на товар;
  • Повна комплектація товару згідно з інструкцією виробника;

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
1) Пропорційного зменшення ціни;
2) Безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
3) Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених у разі потреби висновком експертизи, споживач, у порядку та в строки, встановлені законодавством та на підставі обов'язкових для сторін правил або договору, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:

1) Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) Вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі виникнення необхідності у перевірці якості – протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний термін з моменту подання відповідної заяви.

Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару у встановлений термін неможливо, споживач має право на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами описаними вище. протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін у інший строк.