Гарантійне обслуговування

Усі товари нашого інтернет-магазину супроводжуються офіційною гарантією.
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон ТіД/гарантійний талон від виробника.

Компанія "ТіД" виробляє гарантійне обслуговування обладнання за умови дотримання таких вимог:

1.Експлуатація обладнання за нормальних кліматичних умов.
2.Експлуатація обладнання при справному та перевіреному електричному робочому та захисному заземленні та при надійному гарантованому електроживленні.
3.Наявність оригінальної упаковки та повного комплекту, вказаного в технічній документації на обладнання та у цьому гарантійному талоні.

Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні.
Під безкоштовним гарантійним обслуговуванням розуміється додаткове зобов'язання Продавця щодо усунення недоліків виробів, що виникли з вини Виробника.


Загальні положення:
1.У разі виникнення неполадок або несправностей у роботі обладнання протягом гарантійного терміну, зобов'язуємося усунути несправності та неполадки, а у разі неможливості замінити обладнання на аналогічне справне. Гарантійне обслуговування здійснюється за адресою Одеса, вул.Велика Арнаутська,47.
2.Транспортування несправного обладнання на місце гарантійного обслуговування здійснюється клієнтом самостійно.
3.У разі перевищення термінів, через незалежну від компанії причину, споживач повідомляється про необхідність додаткового часу для успішного проведення ремонту зданого пристрою, максимальний термін ремонту становить не більше 60 днів.
4.Продавець не несе відповідальності за гарантійними зобов'язаннями перед третіми особами, а також не несе відповідальності за можливі збитки, понесені клієнтом через несправність обладнання, в т.ч. пов'язані з втратою інформації з жорсткого диска.
5.На мережеве обладнання, мультимедіа, маніпулятори та будь-які інші супутні пристрої продані у складі комп'ютерів, умови цієї гарантії не поширюються. На ці пристрої встановлюється окремий гарантійний термін згідно з прайс-листом на дату покупки.
6. Якщо експертиза покаже, що несправність виникла через невідповідне електроживлення пристрою, у гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено. Будь ласка, користуйтеся пристроями гарантованого електроживлення або хоча б мережними фільтрами.
7.Гарантійне обслуговування обладнання здійснюється на спеціалізованих сервісних центрах; транспортування обладнання на сервісні центри має здійснюватися в оригінальній упаковці. Тому звертаємо Вашу увагу на п.3, який потребує наявності оригінального пакування обладнання.
8. Продавець інформує клієнта про обладнання, що купується, але не дає гарантії на те, що це обладнання сумісне з іншим обладнанням або програмним забезпеченням клієнта. Продавець не відповідає за те, що обладнання, яке купує Покупець, не відповідає його вимогам та бажанням, та вся відповідальність за вибір обладнання лежить на клієнті. Для периферійних пристроїв, комплектуючих та іншого обладнання, що постачається разом із драйверами (і, можливо, іншими програмами), гарантується нормальна робота пристрою, але не гарантується сумісність драйверів (програм) з програмним та/або апаратним забезпеченням клієнта.
9.У вартість придбаного обладнання не входить вартість послуг з його встановлення, налагодження та запуску, якщо не зазначено інше. Такі роботи, як і консалтингові послуги, повинні оплачуватись окремо.

Термін проведення гарантійного обслуговування: становить  від 14 до 45 днів  в  залежності від складності приладу та торгівельної марки виробника!!!!!!

Виріб знімається з гарантії:
1.У разі порушення правил експлуатації, викладених в Інструкції з експлуатації.
2.У разі експлуатації в умовах підвищеної запиленості, відповідно до п. 2 цього талону, гарантія не поширюється на вузли, схильні до механічного зношування (приводи гнучких дисків, приводи CD-ROM, вентилятори, що охолоджують, клавіатури, миші і т.д.)
3.У разі відсутності або пошкодження гарантійних бірок, наклейок, пломб, герметизуючих прокладок та/або наклейок тощо, а також обладнання, що має сліди механічних, хімічних, термічних або інших пошкоджень, слідами затоки водою або іншими рідинами, зі слідами життєдіяльності організмів (таргани, миші і т.д.), а також зі слідами самостійного ремонту, модифікації та іншого втручання у внутрішню роботу обладнання. Зміна вбудованого програмного забезпечення обладнання (bios, firmware) вважається втручанням у внутрішню роботу обладнання, гарантія такого обладнання не поширюється.
4.На читаючі та/або пишучі приводи лазерних систем зчитування (приводи CD-ROM, CD-RW, DVD-ROM, DVD-RW), проданих як окремо, так і у складі комп'ютерів, у разі механічного руйнування в них дисків у процесі відтворення ( запису/перезапису), тому що причиною розриву є виключно недоліки самих компакт дисків - порушення геометричних розмірів, порушення балансування, наявність бруду, подряпин на них, спочатку низька їх якість матеріалу, з яких вони виготовлені, і т.д.
5.Якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції та схеми виробу.
6.Спроба ремонту у не уповноваженому сервісному центрі.
7.Ушкодження спричинені стихією, пожежею, іншими побутовими факторами.

Гарантійне обслуговування не поширюється:
1.На витратні матеріали (картриджі та головки принтерів, у т.ч. матричних та струминних, тонери, дискети, в т.ч. інсталяційні, тощо).
2.Програмне забезпечення, встановлене на комп'ютерах, так і придбане окремо.